Uiteraard wilt Topshopp dat u als klant tevreden bent met onze producten.
Wanneer de artikelen niet voldoen aan uw verwachtingen kunt u deze retourneren.
U kunt het beste even contact opnemen via de mail, dan helpen wij u verder.
Contact@top-shopp.nl
Vergeet niet uw factuur aan het pakket toe te voegen zodat wij weten van wie het pakket afkomstig is.
Uw retour wordt na ontvangst binnen een week verwerkt.
Wanneer u ervoor heeft gekozen om te betalen via iDeal zullen wij het bedrag retour overmaken naar hetzelfde rekeningnummer waar wij de betaling van hebben ontvangen.
VOORWAARDEN
- Natuurlijk mogen artikelen thuis bekeken worden, maar deze mogen niet in gebruik worden genomen.
- Wanneer er door nalatigheid ontstane beschadigingen aan de artikelen zit kunnen wij helaas niet overgaan op terugbetaling. Bijvoorbeeld door water-, val- en/of stootschade.
- Artikelen dienen in goede staat aan ons geretourneerd te worden. Met alle toegevoegde kaartjes en verpakking hieraan toegevoegd.
TRACK AND TRACE
Wij verzenden al onze pakketten met TT link. Nadat wij uw pakket hebben afgeleverd op het postkantoor kunt u het pakket volgen.
Let op: Bewaar goed uw track and trace bewijs nadat u uw retourzending naar een post-punt heeft gebracht.
Zonder bewijs van verzending kunnen wij helaas geen geld retour overmaken.
UITZONDERINGEN
Heeft u onverwachts met een foutieve levering of een defect te maken in uw bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
U kunt ons bereiken op info@Top-shopp.nl
WANNEER KAN IK MIJN GELD TERUG VERWACHTEN BIJ EEN RETOURZENDING?
Bewaar altijd goed de track and trace code zodat je zelf kunt zien of jouw retourzending al bij ons is aangekomen. Zodra wij retourzendingen ontvangen, storten wij dezelfde dag het geld terug.. Het duurt over het algemeen 1 à 2 werkdagen voor het geld weer terug op de rekening staat waarmee is betaald.